Bežični Power Bank
Bežični Power Bank je, zapravo, eksterna baterija za pametne uređaje.
Život danas ne možemo da zamislimo bez mobilnih telefona, tableta i lap topova. Oni nam u velikoj meri olakšavaju komunikaciju i poslovanje. Te ne čudi što je digitalna industrija u stalnoj ekspanziji.
Razvoj pametnih uređaja prate i razni gedžeti koji poboljšavaju njihovo funkcionisanje. Jedan od njih je, upravo, bežični punjač. S obzirom da omogućava dužu upotrebu, pre svega, smart telefona u kratkom roku postao je jedan od najupotrebljavanijih izuma novog doba.
Međutim, bežični Power Bank je mnogo više od gedžeta. U savremenom poslovanju predstavlja promotivni materijal.
Bežični Power Bank je razvijen početkom 21. veka
U samo jednoj deceniji bežični Power Bank je prešao dug put od jednostavne kombinacije kontrolnog kruga i nekoliko AA baterija do složenijih konstrukcija sa višestrukim funkcijama kao što su LED svetlo i WiFi.
Naime, bežični punjač delo je jednog studenta koji je svoj rad predstavio 2001. godine na međunarodnom sajmu elektronike u Las Vegasu. Iako je bio velikih dimenzija i kratko životnog ciklusa već tada je izazvao veliko interesovanje.
Njegov potencijal prva je uočila kineska kompanija Huaqi. Te je dve godine kasnije razvila svoju verziju. Ubrzo su se pojavili i drugi brendovi, poput Aigo i Anytone, što je doprinelo poboljšavanju perfomansi.
Ipak, bežični Power Bank svoju komercijalnu upotrebu duguje Apple -u. Čuvena kompanija je 2007. godine lansirala iPhone, mobilni telefon sa funkcijama koje do tada nisi bile viđene. Nažalost, njegova baterija je trajala samo 4 sata. Zbog čega se povećala potražnja za bežičnim punjačima.
Danas, postoji preko 500 proizvođača ovog gedžeta. A predviđa se da će u narednom periodu njegovo tržište porasti za čak 240 odsto.
Zašto je bežični Power Bank idealan reklamni materijal za svako poslovanje otkriva vam Kairos Birooprema.
Power Bank je promotivni materijal koji daje najveći efekat
Smart telefoni postaju tehnički sve složeniji. Pa zahtevaju i veću energiju. S obzirom na brojne aplikacije koje redovno koristimo, svakom od nas se makar jednom desilo da ostane bez baterije kada mu je potrebna.
Imajući u vidu da je u poslovnom svetu komunikacija osnova za uspeh, Power Bank je postao nezamenjivi reklamni materijal. Njegovim poklanjanjem, zapravo, omogućavate klijentu da dobro posluje. Sa druge strane, daje vam povratni efekat, tj. klijent razvija pozitivno mišljenje o vašoj kompaniji.
Bežični Power Bank obezbeđuje mobilnu reklamu
Glavna prednost bežičnog punjača je da ga možete koristiti bilo kada i bilo gde – u restoranu, na sastanku, pa čak i na plaži. To znači da će vašu reklamu videti mnogo širi krug ljudi od ciljne grupe. Samim tim se povećava i mreža potencijalnih potrošača.
Bežični Power Bank predstavlja pravi spas za ljude koji su stalno u pokretu, kao i one koji su zbog posla često na putu. Pa ga pojedini marketing stručnjaci svrstavaju u posebni reklamni materijal za putovanja.
Power Bank je postao aksesoar poslovnih ljudi
Baš kao što elegantni brendirani rokovnici i skupocene olovke grade vaš poslovni imidž, tako su i bežične baterije postale modni dodatak.
Dostupne su ne samo u različitim kapacitetima, već i u najrazličitijim oblicima – počev od klasičnih jednobojnih kućišta, pa do atraktivnog dizajna.
Posetite Kairos Birooprema i izaberite bežični Power Bank koji savršeno odgovara vašem poslovanju.